härliga dag!

Alex här =)

Men herregud vilket fint väder!!! Och jag ska dra till jobbet strax!? =)
Hoppas att vi kan sitta ute i solen idag på jobbet, det vore skönt!

Jag har nu varit duktig med mat och motion, har gått ned det jag gick upp nu under påsken =) Så det är ju skönt! Ibland känner man bara "åhhh vaaaarför??!" när man väger sig och man gått upp 2 kg på 3-4 dagar. Jag blir så besviken, men fattar ju varför man gått upp! Konstig känsla på nåt vis! Men idag när jag såg att jag gått ned igen så var det inte "Wow! Va bra!!" utan mer "Okej, bra, back to normal." Typ ;) Man borde berömma sig själv mer än vad man gör faktiskt!

Idag har jag hittills ätit/druckit frukost - 1 naturdiet med kaffesmak - mums! (eller iaf inte äckligt!) =)
Lunch - Sparrissoppa och en rågrut fullkornsmacka med ost - mums det med!
Har med mig 2 naturdiet och en matlåda med fullkornspasta och kycklingköttbullar till jobbet...


Nu ska jag göra mig i ordning för jobb, först ska jag ta mig en liten tablettkocktail!! Vitaminer, järntabletter och ipren! De två förstnämnda måste jag äta för att jag ligger så lågt med lite blodvärden och sånt (kommer behöva ännu mer efter gbp) och ipren för ryggen. Har konstaterat att det är en inflammation i en muskel... Kom på häromdagen att jag haft EXAKT så här förut, och gick till läkaren, då var det inflammation i en överansträngd muskel i ryggen. Så jag tror det är samma sak nu.

Hej på er! PUSS o KRAM!! /Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0