Onsdag!!

Hej på er!

Uppe i tid idag, och har hunnit med både frukost och mellis, och strax är det dags för lunch.

Frukost - 1 naturdiet
Mellis - 2 ryvita med egengjord räkröra
Lunch blir ett äpple och en riskaka

Igår blev det 3 rätters middag: räktoast, fylld paprika och sen vit chokladmousse. Väldigt gott! Fredde var nöjd iaf, och det var ju det som räknades eftersom det var för hans skull jag lagade =)


Här en paprika med en klick creme fraiche, det behövdes kan jag säga, blev starkt ;)

 

Nu ska jag fixa mig lite, ska ut till jobbet en sväng och träffa chefen. Skulle gjort det förut, men det blev inställt. Ska förhandla till mig lite mer lön. Hoppas det går bra, men det gör det nog ;)

Hörs senare! Puss på Er!! /Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0