TGIF

Alex här!!

Thank god it´s friday! Sitter och lyssnar på Tracy Chapman och kollar mail, facebook mm. Ska sätta mig ute på balkongen strax och sola! Vilket underbart väder det är ute idag! 18 grader i skuggan! =) Igår när jag kom hem från jobbet vid 23, så bestämde jag att jag skulle sova ut idag, gå upp när jag hade lust, och sen bara slappa och sola! Så det har jag gjort, sovit ut alltså. Kl 12(!!) vaknade jag! Åt 2 ryvita till frukost med kalkon på, och en kopp te till. Mellis/sen lunch blev detta:

Naturdiet Kaffe latte, vitaminer och järntablett!


Har kommit igång ordentligt med tabletterna efter att ha slarvat en längre tid. Idag är väl 5e dagen i rad som jag kommit ihåg att ta dem =) Har placerat ut dem på ett ställe där jag ser dem, mitt på köksbordet! =) Då missar jag inte att ta när jag äter lunch!

Nej nu kan jag inte slösa bort mer soltid, måste uuuut på min balkong!! Här är en bild på balkongen tagen på kvällen, nu är där sol och mer plats eftersom stolarna inte står så längre =)




Hoppas ni också har underbart väder!! PUSS o KRAM på er!! /Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0