Äntligen måndag?

Goddag!

Måndag igen! Veckorna går snabbt nu! Och det får dem gärna göra fram tills 24:e Juni, för då har jag semester!! :D Sen kan tiden gå långsamt i 2-3 veckor eller nåt sånt, och sen får det gääärna gå jättesnabbt igen! För i slutet på september/början av oktober är det ju dags för min operation :D

Jag drömde inatt att jag hade opererat mig, och att jag var på fest, och jag satt där och tog det lugnt med allt, och folk undrade var det var för fel på mig, alla var helt övertygade att jag var gravid! Och jag hade inte berättat för någon om operationen, och ville det heller inte där och då på festen bland alla. Sen när det var dags att äta så åt jag ingenting, bara satt och kollade när alla andra åt... Skitkonstig dröm faktiskt! ;)

Vaknade 10 idag, men låg kvar en stund, och sen gick jag upp och åt frukost. Blev 2 riskakor och ett glas vatten bara, haha! Jag är inte hungrig eller sugen på något idag :/


Idag tänkte jag bjuda på min favorit-måndagslåt!! =)

 

Puss och Kram!! /Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0