Hej svej

Hallå! Har inte bloggat på ett tag. Allt känns lite urvattnat på nåt vis för min del... Men ska bli mer nu hade jag tänkt.
Är inte på bästa humör, har inte varit det på ett par veckor... Nån vårdepression på gång(?) känns det som. Känner mig bara nere, och tråkig och ful o dryg och ja allt på en gång! Sakta men säkert ska jag väl bli gladare...

Är fotfarande besviken på folk som ljuger för mig också. Flera personer som kallar mig lat mm, men som själva bara är en pjäs i teatern (eller hur man säger.) Jag tycker folk ska rannsaka sig själva innan de slänger ur sig saker. Detta kan säkert ha med mitt humör att göra också. Det är egentligen bara synd om dem som ljuger för sig själva, att de inte ens kommit över första steget: acceptera sanningen och inte förneka saker för sig själva.

Vi tar detta en annan gång. Natti natti på er! Hörs imorrn! (Läs idag)

KRAM Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0